Onderhoud Hex Hoofontwikkelaar Dan Clark Praat Oor Die Eerste Mmo Trading Card Game
Onderhoud: HEX Hoofontwikkelaar Dan Clark praat oor die eerste MMO Trading Card Game Die konsep van 'n groot skaal multiplayer online handel kaart spel (MMOTGC) waai my gedagtes. 'N spel wat al die tradisionele aspek van 'n MMO dat ons lief en ken, maar gooi 'n TCG rubriek op die top van dit hou? PvP wat geveg met kaarte en strategie en nie net rat en genesers? Dit is presies wat Cryptozoic Vermaak & rsquo; s HEX: skerwe van die noodlot is. Hierdie konsep is so eenvoudig dat ek & rsquo; s verbaas dit nog nooit gedoen nie, maar it39; is so diep as jy af na die klokkies en fluitjies. Dit TCG sal 100% digitale wees. Jy & rsquo; bou jou eie bedek, handel, het power-ups, en deel te neem aan strooptogte. Kampioen karakters, talent bome en nivellering almal teenwoordig in HEX. en jy kan speel met 'n volledige vreemdelinge of met net vriende. Jy & rsquo; sal in staat wees om kaarte te versamel en op te gradeer hulle in unieke maniere te verfyn jou dek te wees presies hoe jy dit wil hê. Hoekom nie eksperimentele dekke te bou en toets dit uit op jou vriende? Miskien you39; ve iets het daar. HEX is tans op Kickstarter met 'n beskeie aanvanklike doelwit van $ 300,000 om dit te kry gaan. Hierdie ding het al af. Soos regtig het. Met 14 dae oor, blok het byna 'n miljoen meer as wat hulle is op soek na die begin. Praat oor Sneeubalmetode. Ek het om geleentheid om HEX & rsquo onderhoud; s hoof ontwikkelaar, Dan Clark, oor hierdie gewigtige titel. Ek belowe daar is gepraat oor roomys toebroodjies. Ook, check die amptelike Kickstarter bladsy en befonds dit as jy hou van wat jy sien. Game Zone: Wat presies is HEX? Dan Clark: HEX is 'n MMOTCG. Neem 'n paar van die beste dele van beide wêrelde en aanpassing hulle interessant en opwindend vir mense wat wil geniet een of die ander wees en sodat elke speler om hul ervaring op maat in alles wat hulle die meeste geniet. HEX is geweldig aanpas; een van die gunsteling dele vir spelers in albei MMOs en TCGs is met 'n gevoel van eienaarskap oor hul spel en wat hulle skep. Van kampioen seleksie om talent bome in staat is om jou eie kaart met socketing maak, daar is baie maniere waarop HEX regtig gee spelers die kans om eienaarskap oor hul skeppings voel en die verbetering van die ervaring vir die spelers. GZ: Waar het die idee vir HEX stam vandaan? Hoe lank het jy 'n projek soos hierdie in gedagte gehad het? DC: Cory Jones oorspronklik gekonseptualiseer hierdie projek 3+ jaar gelede as die spel het hy wil graag om te speel. Nadat hy die eerste konsep gehad, Cory en ons span gedagte van al die eienskappe sou ons graag wou hê, waarom hulle 'n beroep op ons, en hoe om die beste te maak van hulle werk, al die tyd in gedagte hou die kern konsep van & ldquo; sou ons lief vir hierdie spel of funksie & rdquo speel?; Die bedrag van passie almal op hierdie span het vir speletjies, of dit video, raad, kaart, RPG, of miniatuur speletjies wees, help ons bring die uiteenlopende ervarings en vorm hulle saam in iets wat breë appèl het. Ons dink spelers werklik aan die gang om dit lief te hê. GZ: Wat speletjies geïnspireer jy vir hierdie projek? DC: Ek het TCGs gespeel vir 'n groot deel van my lewe. Ek het in die 3de graad speel Star Wars: Aanpasbare Kaartspel, wat waarskynlik een van die mees ingewikkelde kaart speletjies wat bestaan het. Leer die mees komplekse speletjies as 'n begin gemaak ander speletjies daarna baie maklik om op te vang om. Spring rond van spel te speel het my toegelaat om af te haal op verskillende interaksies en die gevolge wat dit vir spelers ervaring en leer lesse om voort te dra op 'n manier om die beste dele van die spel uit te voer en te verhoed dat die negatiewe. GZ: Kan jy verduidelik hoe PVE sal werk in 'n TCG? DC: PVE sal die ideale plek om jou vaardighede te slyp of net geniet die spel en die storie wees. PVE is verdeel in kerkers wat jy kan verken en ervaar verskeie ontmoetings per put. Jy sal 3 lewens per put om dit te maak tot die einde toe, waar as jy drie keer verloor wat jy sal hê om oor te begin. Maar hoe jy te werk gaan elke put met jou dek en kampioen sal wild wissel. Elke kaart het toerusting wat u toelaat om die kaart op verskillende maniere verander; jou kampioen kan toegerus word met 6 verskillende toerusting om jou kaarte te verbeter. Jy kan ook kies verskillende talent bome vir jou kampioen te hê speel in verskillende maniere. GZ: Sal daar gilde teen gilde PvP? DC: Ja, ons wil die gemeenskap so veel as moontlik te bevorder, en om strydende gildes is beslis 'n goeie manier vir die spelers om 'n gevoel van gemeenskap voel en in staat wees om te kompeteer teen ander groepe wat hul gilde ondersteun soveel as wat jy wil joune ondersteun! GZ:; Kampioen Character & rsquo Kan jy verder die waarde vir 'verduidelik; en die aanpassing vir dit? DC: Ek raak oor hierdie 'n bietjie op PVE spel, maar kampioene sal nog 'n plek waar jy besluit hoe jou ervaring sal kry om te speel nie. Jy kan kies faksie en dan ras (man of vrou), dan klas, en 'n talent boom is beskikbaar vir elke klas. Daarna kan jy toerusting in te samel van speel deur middel van PVE en toe te rus om jou karakter aan die krag van kaarte te verbeter in jou dek. GZ: Watter rol sal faksies speel in HEX? DC: Die faksies toelaat spelers na 'n kant kies vir die oorlog wat reeds plaasgevind het op die wêreld van Entrath. Jy kan kies om die wrede en geheimsinnige Onderwêreld gebruik, of veg vir die Vurige wat kyk na die aanvalle van die onderwêreld te stop. Elke bende wat 'n lid van een faksie is gemerk as sodanig en sal gebruik word deur ander kaarte wat Vurige of Under troepe wat iets wat al hoe meer sal as stelle gaan wees verwys. GZ: Hoe sal die veiling huis werk? DC: Spelers sal in staat wees om 'n lys van hul kaarte, pakke, toerusting, en enige iets anders wat hulle het wat verhandelbaar in die spel deur middel van ons robuuste Auction House. 'N Reeks filters sal toelaat spelers om vinnig te vind wat hulle soek. Dinge kan óf gelys vir Goud (of in-game geldeenheid) of Platinum (ons premie geldeenheid). GZ: Het jy voorsien / 'n aandeel in die maak van HEX n mededingende eSport spel? DC: Ja, absoluut. Dit sal wees die perfekte spel te gestroom en gooi vir ander om te geniet en kry in. Dit is nog 'n manier waarop ons voel sal 'n groot vir die gemeenskap en bestuur van die spel wees. GZ: Die aanhangers en gemeenskap lyk regtig HEX, en it39 wil; s is die optel van 'n ton van stoom. Enige idee wat die rek doelwitte is as die huidige kinders? DC: Roomys toebroodjies? Ek kind. Ons het baie idees vir waar ons wil HEX neem en voeg in as addisionele funksies in die toekoms. Sommige ons nou onthulling, sal ander wees sodra die spel neem af. Daar is 'n baie inhoud vir spelers om te ervaar by die bekendstelling en die volgende maande, so ons wil hê dat hulle 'n kans om die ervaring en voeg dan as die spel gaan voort om te gee. Ons is so bly om te sien hoe opgewonde mense is vir die vrylating van die spel en kan nie genoeg dankie aan almal versprei die woord en agtergrond ons op Kickstarter gee. Hierdie wedstryd en die bykomende funksies wat ons is toe te voeg wouldn & rsquo; t moontlik wees sonder die mense en die gemeenskap wat saamtrekpunt agter die spel.
Comments
Post a Comment